Landelijke kranten
  Regionale kranten
  Lokale kranten
  Weblogs
  Opiniebladen
  Autobladen
  Mannenbladen
  Vrouwenbladen
  Gay
  Jeugdbladen
  Opvoeding
  Computerbladen
  ICT-nieuws
  Filmmagazines
  Omroepbladen
  Muziekbladen
  Proefabonnementen
  Roddelbladen / show
  Sportbladen
  Reizen / vakantie
  Marketing / reclame
  Zakelijk / financieel
  Diverse bladen
  Humor
  Radio en TV



  Contact


Marketing en reclame
 Marketing Online  
(Video) Het nieuwe manifest van Triodos
Na ?Klein. Het nieuwe groot?, komt Triodos Bank opnieuw met een manifest.

Joris Merks wint PIM Marketingliteratuurprijs
Joris Merks won donderdagavond 28 november de PIM Literatuurprijs 2013, met zijn boek Schizofrene Marketing (Scriptum).

(Onderzoek) Generation Y hoeft geen eigen auto
Jonge autorijders hoeven niet zo nodig een eigen auto. Hun inkomen laat het vaak niet toe, en openbaar vervoer wordt steeds beter. Autofabrikanten zullen dus op zoek moeten naar nieuwe modellen om aantrekkelijk te blijven voor deze groep consumenten.

(Infographic) The Life of an Ad
Welk proces gaat er eigenlijk schuil achter real time bidding? Onderstaande infographic legt het uit

KPN start b2b ICT-platform: KPN Inspire
KPN komt met een online platform voor de zakelijke klant. KPN wil middels KPN Inspire meer in dialoog komen met deze doelgroep.

(Campagne) Tijdens mimespel op eBay shoppen
Ebay wil ?inspiratie? in het hart van zijn kerstmarketingactiviteit plaatsen en doet dat met een heuse, ?shoppable? mimespel en zijn eerste tv- sponsoring deal ooit.

(Onderzoek) Ouderen groeimarkt mobile devices
Nederlanders hebben gemiddeld 4,3 mobile devices tot hun beschikking, wat neerkomt op 9 tablets & smartphones per huishouden.

Consument shopt massaal crossmediaal in 2020
In 2020 switcht de Nederlandse consument moeiteloos tussen online en fysiek winkelen. De oriŽntatie en aankoop van goederen en diensten wordt een crossmediale beleving.

Google

 RSS  
Yessica Zwetsloot en Rutger Mackenbach vormen nieuwe directie Stroom
De twee maakten de afgelopen jaren al deel uit van het managementteam.

Amnesty International in advertentie over de sleepwet: 'De grootste kijkoperatie ooit'
De organisatie roept in een paginagrote advertentie in de dagbladen in te tekenen op een referendum over de wet.

Staatsloterij wil harten veroveren met een compleet nieuwe communicatiestrategie
Nederlands bekendste loterij presenteert zich voortaan toegankelijker en sympathieker. Na de fusie en de ?sorry-trekking? moeten Nederlanders de Staatsloterij weer in hun hart sluiten.

Kersverse private bank InsingerGilissen presenteert zich met een kleurrijke campagne
Het fusiebedrijf van Insinger de Beaufort en Theodoor Gilissen Bankiers wil geloofwaardig, onderscheidend en modern zijn.

Tommy Hilfiger brengt catwalk tot leven met augmented reality
Mediamonks bouwt AR-toepassing waarmee je gelijk de nieuwe 'looks' kunt bestellen.

538 maakt radio on demand
Met een nieuwe app wil de zender inspelen op de veranderende mediaconsumptie.


 Commercie | De Zaak  
Wisselende inkomens
Ondernemers hebben vaak een volslagen onvoorspelbaar inkomen. Dat betekent dat een jaar waarin haast geen belasting verschuldigd is, gevolgd kan worden door een jaar waarin jij, als ondernemer, de hele Rijksbegroting in je eentje opvult.

Van agri-familiebedrijf naar global food techcompany: de grote uitdaging!
De vierde industriŽle revolutie raast door. En de Nederlandse economie profiteert er volop van mee. De crisis jaren lijken achter de rug en wij gaan er allemaal van mee profiteren. Het is nu wel zaak om bij te blijven. Te investeren en op de toekomst te anticiperen. In alle sectoren en zeker voor de agrarische bedrijven. Maar dat blijft een grote uitdaging.

Revolutie voor uitzendbranche mkbíers
Vraag naar flexibel personeel is veelal acuut. Projecten blijven uit of komen plotseling binnen. Daarentegen starten uitzendbureaus pas met werven van kandidaten na ontvangst van de opdrachtbevestiging.

Zo ga je sneller dan de politiek met de Global Goals
Dat je op bedrijfsniveau sneller kunt gaan dan de politiek, liet ING afgelopen maand als geen ander zien. In plaats van wachten op veranderende wetgeving uit Den Haag, kondigden zij zelf aan dat elke mannelijke werknemer voortaan een maand lang betaald vaderschapsverlof kan krijgen. Een heerlijk voorbeeld van hoe snel je als bedrijf voor grote veranderingen kunt zorgen en op maatschappelijke doelstellingen als gelijkwaardigheid snel het roer om kunt gooien.

Gepaste afstand van je bedrijf tijdens je vakantie
Als groeiende ondernemer ben je 24/7 bezig met je onderneming. Maar net zoals ieder mens heb jij ook af en toe een welverdiende vakantie nodig om weer helemaal op te laden. Hoe zorg je voor een gepaste afstand van je bedrijf tijdens je vakantie? Helemaal loslaten is immers vaak een brug te ver; alle touwtjes in handen houden betekent een werkvakantie.

Hoe kan ik alle Global Goals toepassen in mijn bedrijfsvoering?
Geen honger, geen armoede, samenwerking om de doelen te behalen, actie tegen klimaatverandering en nog 13 andere doelen die behaald moeten worden. Maar hoe kun je nou 17 doelen in je bedrijfsvoering toepassen om bij te dragen aan het behalen van de Global Goals? Nou, wij hebben goed nieuws! Door de verbondenheid tussen de Global Goals kun je met het toepassen van enkele doelen al een enorme impact hebben!


 RSS  
Amnesty International in advertentie over de sleepwet: 'De grootste kijkoperatie ooit'
De organisatie roept in een paginagrote advertentie in de dagbladen in te tekenen op een referendum over de wet.

Staatsloterij wil harten veroveren met een compleet nieuwe communicatiestrategie
Nederlands bekendste loterij presenteert zich voortaan toegankelijker en sympathieker. Na de fusie en de ?sorry-trekking? moeten Nederlanders de Staatsloterij weer in hun hart sluiten.

Dennis Agusi, Philips: ?Bereik is oninteressant, het gaat om wat er gebťurt?
?Communicatieprofessionals kunnen van marketeers wat leren?


Melden gebroken link      Disclaimer      Link aanmelden